Ervaar je een probleem?
Waar kan je terecht met je probleem?
Allereerst vinden wij het super vervelend dat er iets niet goed gaat. Wij gaan er dan ook alles aan om jou te helpen het probleem op te lossen! We raden je allereerst aan om even contact met ons op te nemen via de e-mail: [email protected] of via het telefoonnummer: 0180 750 440. Wij reageren altijd binnen 24 uur op je e-mail. Heb je een dringend probleem raden wij je aan ons even te bellen, dit kan tussen 08:00 en 17:00 uur.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om de klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan is het mogelijk de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ben je geholpen?
Wij hopen je hiermee genoeg geïnformeerd te hebben. Het team van Brada Verpakkingen gaat altijd voor de beste service en staat altijd voor je klaar!